APARATO LOCOMOTOR


Por que é tan importante estar en forma?, facer exercicio e ter unha boa alimentación. Pois para coidar o noso corpo. O noso aparto locomotor e os nosos órganos. Hoxe ímos a falar do noso aparato locomotor. Aquí tedes un vídeo no que tedes algúns datos sorprendentes, como o número de ósos que temos no noso corpo, ou o número de músculos. Antes de ver o vídeo, unhas preguntiñas para ver canto sabedes acerca de vos mesmos:

Cantos ósos temos no noso corpo?
a) 198
b) 170
c) 206

Cantos músculos temos no noso corpo?
a) 250
b) 630
c) 345

Para descubrir as respostas correctas, mirade o vídeo.


Comentarios

  1. Hola Romu Soy Adela la de 3!
    Estoy haciendo mucho ejercicio en el jardín...
    -Tenemos 630 músculos
    -TEnemos 206 huesos.

    Un saludo
    Adela

    ResponderEliminar
  2. Ola Adela. Moi ben, pero sabíalo antes de ver o vídeo? Ou contestaches despois?
    Alégrame moito saber de ti. A ver si podemos vernos pronto.
    Un bico grande, grande!!!!!

    ResponderEliminar
  3. Hola romu soi Adrián de tercero veo los videos que me mandas pero muevo poco los músculos voluntarios por si enferman los involuntarios Irene los mueve todos
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. cuantos huesos tenemos en nuestro cuerpo?
    c)tenemos 206 huesos.

    cuantos musculo tenemos en nuestro cuerpo?
    b) tenemos 630 musculos.

    ResponderEliminar
  5. Un saludo a Romu de parte de Tomas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola Tomás!.
      Moi ben as respostas, ainda que non sei si eres Fernández Botana ou Andrade Boga.
      De todas formas estou seguro de que os dousabedes a resposta.
      Unha aperta grande.

      Eliminar
  6. Hola Romu! Soy Sergio Rodriguez, yo me muevo porqe tenemos jardín. Me encanta correr detrás de los cabritillos de abuelo!
    Tenemos 206 huesos y 630 músculos,aunque ya sabes qe los míos son un poco torpes... tengo ganas ta de verte. Un saludo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola Sergio!!!! como me alegro de saber de ti. Eu tamén teño moooooitas ganas de veros!!!!! Si pensas que os teus músculos sonu n pouco torpes, é porque tes outras magníficas virtudes. Por certo, correctas as respostas.
      Unha aperta grandeeeee.

      Eliminar
  7. Ola! Romo son Mate fraga, os músculos son 630. Eu tou facedo algo de bicicleta estática na casa. E os osos son 206.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moi ben Mateo!!! Vexo que estás ben enterado!!! A ver si prontiño podemos vernos que teño moooooitas ganas!!!! Unha aperta grande, grande.

      Eliminar

Publicar un comentario

Para comentar lembrade escoller perfil anónio si non tedes conta de gmail,