TAREFA ACROSPORT 6º PRIMARIA

Bo día.
Tarefa para estos días para o alumnado de 6º.
Xa sabíades que iades a ter que facer unha coreografía como a que fixemos na clase para o festival de entroido. O único que cambia é que agora en vez de facer dúas (unha por grupo) tedes que facer unha por alumno.
Se non tedes impresora para imprimir, podedes facerlo nun folio ou folla de libreta. Non vos preocupedes si non tedes medios suficientes.
Os grupos cos que tedes que facer a coreografía é o mesmo que estableceramos en clase, e dicir:
  • Grupo 1: Hugo, Jovana, Estela, Xabi, Raúl, Ángel, Candela Castro e Tomás.
  • Grupo 2: Candela Gende, Lucas Louzao, Emma, Gael Thais, Olivia, Lucas Mayer, Gabriela e Mateo.

Deixo os materiais descargables para a realización da tarefa e un enlace á páxina Roudneff onde podedes explorar a páxina para construir as vosas figuras.

 Tarefa Acrosport

Comentarios

  1. Xa vin o enlace con ideas de figuras para o traballo, xa teño algunha idea pensada. Grazas Romu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moi ben Gabriela. Seguro que quedará unha coreografía super chula.

      Eliminar
  2. Boas Romu, son Lucas M e xa teño algunhas ideas para a coreografía, e tamén fago acrosport coa miña familia.

    Um saúdo.

    Lucas Mayer

    ResponderEliminar
  3. Hola Romu, xa vin, e fixen algunhas figuras e teño algunha idea que nos podería servir para a coreo. ¿Como che podo mandar unha figura super extrema que fixen no de diseñar?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola, o primeiro deberías presentarte (non sei quen eres). En canto o da coreografía, pois podes facer unha foto cun teléfono móbil e mándasmo ao correo sigrasenforma@gmail.com
      Un saúdo. Romu.

      Eliminar
  4. Eu tamén teño pensadas ideas, para a coreografía.

    ResponderEliminar
  5. Bos días Romu, perdoa GGGALI8 son eu.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Para comentar lembrade escoller perfil anónio si non tedes conta de gmail,